Sök:



FRAKTPRISER

När du beställer från oss så har vi fraktifria leveranser när ordervärdet överstiger 1500:-
Under 1500:- så har vi en fraktkostnad på 50:-
Om man väljer Postförskott som betalningssätt så tillkommer en kostnad på 70:- oavsett om ordervärdet överstiger 1500:-

Leveranser

Leveranser sker i första hand med DHL. Kan inte DHL leverera till vald ort så skickas ordern med bussgods eller Posten.
  

Leveranstider

Vi skickar normalt din order inom ett dygn. Skulle det vara några problem med din order så hör vi av oss till dig.
Vid förskottsbetalning skickas varan/varorna när vi registrerat din betalning på vårat bank giro. Detta gör att det tar några dagar längra med förskottsbetalningar.


SMS - avisering bekvämt & enkelt

Snabbaste sättet att få din försändelse aviserad är att ange ett mobilnummer. Då kommer du få din avi som ett SMS.
Om du inte uppger mobil nr så kommer aviseringen till din mailadress.


Förskottsbetalning

Vid förskottsbetalning är det viktigt att Ni som kund ej betalar förän ni fått ett bekräftelsemail med information att Er order är komplett och färdigpackad/färdig för leverans.

Det innebär inte att ni ska betala då ni får det första emailet med en bekräftelse på att er order är mottagen utan ni måste vänta tills vi hör av oss igen för slutgiltig bekräftelse med bifogad fil i wordformat som besktiver betalningsförfarandet i detalj.

Obs!
Leveranstiden är något längre än de övriga betalningssätten, 
Ca 1-2 dagar längre än totalt 5-8 dagar. 

Payex Kortbetalning

När du lägger din order så reserveras beloppet på ditt konto. När vi sedan skickar din order så dras pengarna i samband med att vi skickar den.

Payex använder sig av 3D- secure. 3D-Secure är ett samlingsnamn där ”Verified by VISA” och MasterCard Securecode” ingår.

 
Faktura

I dagsläget fakturerar vi endast aktiebolag, skolor och instanser.


Byten och retur

Vid retur av en vara ska alltid kvitto bifogas med varan. Vid en återbetalning sker det till kundens bank-konto som ska vara angivet på kvittot.


Problem med ordern

För att fakturatjänsten skall fungera måste du ange korrekt bokföringsadress inkl all information korrekt.

Vill du trots det ha paketet skickat till annan adress så måste ditt kompletta namn stå som mottagare på paketet på reviderad adress.

Ange i sådant fall avikande adressen i meddelanderutan vid orderns sluförande.

Jag fick ingen orderbekräftelse på mailen
Om du inte fick någon automatisk orderbekräftelse till din E-postadress när du skickade iväg din beställning beror det oftast på att E-postadressen du angivit inte var korrekt inskriven. Kontrollera det, skulle den stämma är det bara höra av dig till oss.

Om du har skapat ett login och skapat orderna när du varit inloggad ser du order informationen under Mina Sidor.

Om du nu har skickat iväg en beställning och inte fått din bekräftelse är det viktigt att du tar kontakt med oss.



©2012 Northstar.se   Webbdesign av Kabelkultur