Sök:


Frakt och betalning

Alltid fraktfritt vid order över 1500:-

Är din order under 1500:- tillkommer 50:- i fraktkostnad.

Leveranser sker i första hand med DHL till ett DHL Service Point utlämningsställe nära dig.
Kan inte DHL leverera till vald ort så skickas ordern antingen med bussgods eller Postnord.

Leveranstider

Vi skickar normalt din order inom 24tim.
Leveranstid kan variera beroende på säsong och vart du bor.
I normala fall är leveranstiden ca. 2-5 vardagar

SMS - avisering bekvämt & enkelt

Ange ditt mobilnr vid beställning, så får du automatiskt en SMS-avisering när din order kan hämtas ut.
Om du inte uppger mobilnr så kommer aviseringen till din mailadress.


Swish/Förskottsbetalning

Gör din betalning direkt i mobilen.
Vänta med betalningen tills vi hör av oss igen för slutgiltig bekräftelse med bifogad pdf, som även innehåller detaljerade instruktioner för betalning.
När du Swishar, ange ditt ordernr i rutan för meddelande.
Betalningen ser vi direkt, och din order lämnar oss omgående.


Förskottsbetalning

Vid förskottsbetalning är det viktigt att Ni som kund ej betalar förän ni fått ett bekräftelsemail med information att Er order är komplett och färdigpackad/färdig för leverans.
Vänta med betalningen tills vi hör av oss igen för slutgiltig bekräftelse med bifogad pdf, som även innehåller detaljerade instruktioner för betalning.
OBSERVERA!
Eftersom denna betalningsmetod innebär en bankgirotransaktion - som alltid tar 1-2 dagar - måste du räkna med att leveranstiden blir något längre, från köp tills du har fått din order.

Payex Kortbetalning

När du lägger din order så reserveras beloppet på ditt konto. När vi sedan skickar din order så dras pengarna i samband med att vi skickar den.

Payex använder sig av 3D- secure. 3D-Secure är ett samlingsnamn där ”Verified by VISA” och MasterCard Securecode” ingår.

 
Faktura/Payex

All fakturering tar Payex hand om.
Till Företag och Privatpersoner


Byten och retur

Vid retur av en vara ska alltid kvitto bifogas med varan. Vid en återbetalning sker det till kundens bank-konto som ska vara angivet på kvittot.


Problem med ordern

För att fakturatjänsten skall fungera måste du ange korrekt folkbokföringsadress inkl all information korrekt.

Vill du trots det ha paketet skickat till annan adress så måste ditt kompletta namn stå som mottagare på paketet på reviderad adress.

Ange i sådant fall avikande adressen i meddelanderutan vid orderns sluförande.

Jag fick ingen orderbekräftelse på mailen
Om du inte fick någon automatisk orderbekräftelse till din E-postadress när du skickade iväg din beställning beror det oftast på att E-postadressen du angivit inte var korrekt inskriven. Kontrollera det, skulle den stämma är det bara höra av dig till oss.

Om du har skapat ett login och skapat orderna när du varit inloggad ser du order informationen under Mina Sidor.

Om du nu har skickat iväg en beställning och inte fått din bekräftelse är det viktigt att du tar kontakt med oss.



©2012 Northstar.se   Webbdesign av Kabelkultur